Obserwatorzy

wtorek, listopada 01, 2005

1 listopada


1 listopad, siedze sama w domu... Zapaliłam świeczke ''za Wszystkich", tyle moge zrobic....Anna Karin z dziecmi w Karlskronie...przynajmniej mam spokoj...za oknem siąpi deszcz , jest szaro i smutno...co jeszcze bardziej poteguje moj smutek...tęsknie coraz bardziej za chorą, polską rzeczywistością... i to chyba też jest chore... nawet nie mam ochoty doszukiwac sie pozytywów, co bylo moim ulubionym zajęciem i pozwalało sienie załamać...dziś nie mam nawet na to siły...ani ochoty....nie lubie listopada, jest szary, smutny i długi...i to miesiąc moich urodzin... a podobno życie zaczyna sie po 30stce....hmmmm....zaczynam w to wątpić... hmmm.... jutro bedzie lepiej...tak powiedziałaby pewnie Muminka, gdyby tu była... brakuje mi jej, jej optymizmu... zastrzyk pozytywnego myślenia by się przydał, nie widzialyśmy sie w końcu tak dawno...
Siedzę w kuchni, obok mnie świeczka,a za oknem widze arka na kombajnie ziemniaczanym, no cóż tutaj to zwykły dzień pracy, Szwedzi na groby pojadą dopiero w piątek....wysyłam, bo smęcę dziś strasznie....no i lekcje mam nieodrobione ze szweda....muszę się za to wreszcie zabrać...

1 komentarz:

  1. Anonimowy1:18 PM

    Review: Blogging Tools Need Integration
    First came words, then came photos. Now, many Web journals are incorporating moving images -- and ... Cell Phones at Wirefly.
    Find out how to buy and sell anything, like things related to road construction safety equipment on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like road construction safety equipment!

    OdpowiedzUsuń

Dzieks :)