Obserwatorzy

niedziela, maja 15, 2005

Wczoraj 14.05.2005

Dzis niedziela....jutro egzamin ze szweda sie zaczyna....a wczoraj bylo fajowiascie....
wczoraj , czyli w sobote, pojechalam sobie do Åhus ...byla ladna pogoda, wiec jestem bardziej kolorowa obecnie(nadal biala ogolnie, ale czerwona na twarzy - mam nadzieje., ze zbrazowieje do jutra). Jakos nie moglam sie zebrac, ale udalo mi sie to i pojechalam po 12. Zjadlam oczywiscie wielgachna porcje lodow(mmmmmmm.....byla tak duza, ze jadlam ja cala droge do plazy - jakies 15 minut).Bylo przyjemnie polezec na piasku i posluchac morza, wialo troche, ale nie robilo to na mnie wrazenia....o 17.30 mialam autobus do Kristianstad, a chwile przed jego przyjazdm zadzwonila Mamiko....i wyladowalam u nich na kawie...Zdecydowalismy , bardzo szybko, jedziemy do Lund do kina......i pojechalismy.........Na Kingdom of heaven.....calkiem fajny filmik....W domu bylam na godzine pierwsza w nocy...a moj rower stoi nadal w Sätaröd....
Pozdrawiam wszystkich , ktozy to czytaja....zdjecia moze dzis wieczorem wrzuce....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzieks :)